بی وفاییه آدما حد و اندازه نداره...(پست2)

دوس دارم مطالبم خواننده داشته باشه! 

اما شاید یه کمی طول بکشی... 

بگذریم...

 

آدما عجب روحیات غیر قابل درکی دارن... 

یه مدتی یکیو داشتم که خیلی دوسم داشت... 

بعد از اتفاقاتی که جریانش مفصله دیگه ما با هم نبودیم... 

بعد 5ماه گفت دیگه بهم علاقه نداره... 

رفت با یکی دیگه... 

من ناراحت شدم 

اما امیدوار بودم با هم بمونن... 

چون هر 2شون به وجود هم نیاز داشتن 

... 

اما چند روز پیش... 

تصمیم گرفت یارشو ترک کنه... 

اولش یه جورایی ته دلم راضی بود... 

اما الان... 

اون دختر طفلکی خیلی داره غصه میخوره... 

حالا میفهمم یه آدم چه قد میتونه نامرد باشه... 

تا حالا کسی به خودم نامردی نکرده تا درک کنم... 

اما همین که دیدم... 

آخه میدونین... 

این پسر کوچولوی داستان ما... 

وقتی با این خانومی آشنا میشه یه جورایی همه رو خبر میکنه... 

تو وبش کلی مطلب میذاره و از فرشته ی جدیدش تعریف میکنه و ستایش میکنه اونو... 

ولی ... 

ولی الان... 

وقتی این فرشته ی مامانی براش تو وبش نظر میذاره با استقبال چندانی رو به رو نمیشه... 

خیلی ناراحتم براش... 

کاش غم و غصه از روزگار اونم سفر کنه... 

میدونین... 

اگه بخوایم رو این داستان کمی دقت کنیم ...ته غصه ی این فرشته به من بر میگرده... 

خودمو نمیبخشم... 

بدرود & شادزی

آشنایی(پست1)

۳لام! 

هدف از ایجاد وب صرفا درد و دل و این حرفاس 

قبلا یه بلاگفا داشتم که به دلایل امنیتی منحدم شد 

ایندفه به توصیه ی دوستان به اسکای افتخار دادیم 

حالا میگم درد و دل!اگه غیر درد و دل کارای دیگه کردیم شما سخت نگیرین 

آخه جدیدا چیزی نیس که  منو غصه دار کنه 

زندگی به یکنواختیه تمام میگذره 

خوب... 

به عنوان پست اول همین چند خط کافیه به نظرم! 

در ضمن سعی میشه آخر هر پست یک جمله ی زیبا ذکر شه ،حال کنید 

... 

نکته ی آخر! 

من علاقه ی خاصی به "..." دارم 

زیادم استفاده میکنم! 

اگه کسی باش خصومت شخصی داره دیگه به من چه! 

الکی گیرشو به من ندین 

جمله ی روز:مادران امروز فرزندان گذشته اند 

چیه خوب!؟ 

مگه دروغ میگن!؟ 

جمله کمی عمقیه! 

و نیازمند درک بالا 

فعلا بدرود!