دبیر فیزیک--->:D (پست31)

ســــــــــــــــــــــــــــلام... 

خوبین؟!؟؟!؟! 

 

من که خوبم 

همه چیم خوبه... 

 

آأبومه یگانه الان تنها چیزیه که گند میزنه به زندگیم و همش منو دپ میکنه 

خیلی قشنگه! 

عاشقشم(البوم رگ خواب) 

 

مدرسه هم بسی حال میده... 

 دبیرامون خیلی باحالن... 

 

من که گفته بودم هر چی آدم خل و چله میفرسته تیزهوشان... 

 

 

دبیر فیزکمون آخر خنده است! 

کلا میام حرفاشو میذارم... 

 

 

دبیر فیزیک: ببینین بچه ها... 

توی پاریس یه کنفرانس گذاشتن که بیان یه سری ؛یکا؛ واسه کمیت ها معرفی کنن! 

مثلا واسه طول گفتن متر(m) 

 برا همین :وقتی بیان بنویسن: 

L=15m 

 

همه میخونن 15 متر‍! 

کسی نمیخونه:15تا مرغ خونگی 

 

بچه ها:خندهخندهخنده 

  

 

×××× 

 

دبیر فیزیک:ببینین بچه ها!سر کلاس اگه مشکلی پیش اومد و خواستین برین بیرون،نمیخواد  اجازه بگیرین... 

اما در جریان باشید من ممکنه وقتی خواستی بیاین داخل:بهتون گیر بدم که کجا بودی و ...بدشم بندازمتون بیرون...  

                                                            خندهخنده  

   

 ××××  

 

دبیر فیزیک:بچه هاا: سر کلاس من همه چی میتونین بخورین 

یه سال بچه ها یه فلاسک چایی و نون و پنیر و ... اوردن تو کلاس نشستن خوردن منم درسمو میدادم! 

اما در جریان باشین: اگه صدایی مثل این جلد چیپس باز کردن و ... بیاد پرتتون میکنم بیرون  

 

پارسال بچه ها قبل از کلاس دو سه تا بسته چیپس ریختن تو کاسه اوردن نشتن خوردن!اینجوری مشکلی نیست

  خنده   

 

 دیگه حالا کلا دبیرای ما باحالن!فعلا من میرم کلی باید تمرین ریاضی بنویسم 

بای تا های 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هیس جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

مدرسه را دوست نداشتم
اما دوران بهتری است نسبت به باقی ...
پس خوشحال باش و نگذار چیزی خرابش کند
سلام

قبلنا اول سلام میکردن

مرسیکه سر زدی عزیزم

سعیم همینه...

امی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام روزای خوبی داشته باشی ولی حئاستم به درست باش بارون جونم

مرسی عزیزم
بیشتر واسه اینکه به فکرمی...

چشم
حتما...
نگرانم نباش گلم...
من نمیذارم به درسم لطمه بخوره
نمیخوام تعریف کنم از خودم ها
اما جزء اون خوب ها هستم تو مدرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد