روزانه ها(۷)...(پست۲۲)

سلام! 

من خوبه خوبم! 

شمام خوبه خوبین؟؟؟!؟!؟  

مامی صبح رفت مدرسه ثبت نامم کنه! 

وای خدا!!!!!!! 

من نمیخوام 

تابستون تموم  شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

حالا به هرحال! 

تابستون زیاد خوبی نبود!راستش به من که زیاد خوش نگذشت!  

اصلا میدونین چیه... 

خستگیه مدرسه ها از تنم بیرون نرفت!بیشتر خسته شدم! 

 

از یه طرف دیگه... 

واییییییییییییییییییییییییییی... 

پس فردا فاینال زبان دارم 

کلا زندگی چیز باحالیه! 

در عین بیخود بودنش... 

 

 

      فعلا!بدرود!

نظرات 1 + ارسال نظر
طنین دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://2-kolbeh.blogsky.com

دلم برای مدرسه یه ذره شده....
می خوام...
راستی باران من لینکت کردم با اجازه

مرسی عزیزم!
منم لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد