دبیر سمپادی رو عشق است:دی

سلام سلام سلام 

خوبین؟! 

من بد نیستم 

ینی میدونین خیلی چیزا برا بد بودن دارم 

خیلی چیزای خیلی مهم 

اما بیخی 

... 

چه خبرا؟ 

مدرسه.دانشگاهو...خوش میگذره!؟ 

مدرسه واسه من که بدک نیست 

ینی بارزم یه چیز اساسی وجود داره که خیلی بده!اما بیخی 

نکات خوشملم داره 

مثلا مسخره بازیهه من و بچه ها!یا مثلا دبیرامون~~~~~~~ 

 

فک که میکنم میبینم جوکن دبیرای ما اساسی... 

 

مثال۱:دبیر دینی در حال توضیح اسم فاعل و مفعول... : 

دبیر:ببینبن بچه ها:الان من مربی هستم! و شماها همتون مربا های منین(علاوه ی یه لبخند ملیح) 

حالا بچه های ما یه قیافه هایی گرفته بودن!ته خنده 

الان این؛مربا؛ رو داشت به ۲۸ تا دختر ۲ دبیرستانی میگفت!فداش شم با یه لحن ملایم و یه ذوق و شوقیم میگفت!تازه منتظر بود ماهم بخندیم 

 

مثال۲:دبیر زبانمون اومده سر کلاس میگه :غایبی دارین؟ 

بچه ها: بله خانوم!نازنین سلیمانی ! 

دبیر:کی؟نازنین؟چرا؟نازنین؟غایبه؟اهان!نازنین... 

پس نازنین غایبه!نازنینه چی?yeah!سلیمانی!نازنین سلیمانی!اره...نازنین سلیمانی غایبه!خانوما غیر از نازنین کسی غایب نسیت؟! 

غیر از نازنین سلیمانی کسی غایب نیست!؟غیر از سلیمانی؟!؟!؟ 

بچه ها: این دیوونه است!!؟!؟!!!!!!!  

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

به بیرون پنجره نگاه و فکر می کنم،
پشت این پنجره جز هیچ بزرگ، هیچی نیست؟!
می اندیشم...
پشت این پنجره هیچ هایی بزرگ و کوچک است!
اپم
رفتی دبیرستان کلاس میزاری نمیای
بری دانشگاه که دیگه

من دوس دارم بیام...
اما اصلا فرصت نمیشه!میدونی من هیچ وقت وبلاگ نویس خوبی نبودم!زود ول میکنم!حتی اگه وسط تابستون و بیکاریم باشه...

فقط به بلاگای دوستام و اونایی که باهاشون اشنا میشم سعی میکنم سر بزنم همیشه

Black13 دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://Black13.blogsky.com

سلام...
دو ماه و سه روزگی وبلاگت مبارک!
خوش بحالت...داری حال میکنی...
یاد روزای شیرین مدرسه بخیر....چه زود پیر شدیم...!
Black13

سلام بلک!آره...حال میده!اما یه عالمه تلخیم داره واسم...!فقط دارم خودمو میزنم به بیخیالی...!که مثلا همه چی خوبه

طینی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://2-kolbeh.blogsky.com

باران عزیزم کم این معلما رو سوژه کن!!!
راستی زاد روز کوروش بزرگ رو بهت تبریک می گم...
بیا تا یاد ایشون رو زنده کنیم
منتظرم

چشم طنین جون!اما حقشونه خوبکلی اذیتمون میکنن!

Mr.Erfan شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://WorldFun.BlogSky.Com

سلام
موفق باشید

امی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

بشمار و صبر کن...
بشمار و شکیبا باش...
بشمار و تاب بیاور...
بشمار و بشمار و بشمار...
کاش دست آخر یکی لالایی بخواند.
من دلم خوابی خیس از باران و روشن از مهتاب می خواهد

بهزاد یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام باران عزیزم
خوبی ابجی؟
اندازه ی یه دنیا و دریاهاش دلم واست تنگ شده بود.
ببخشید که نیستم.

سلام داداشیییییییییییییییییییی جونم!
منم نبودم...
خیلی درسا فشار میاره...
اصلا فرصت نمیشه اینجا اومد....
انقد صب تا شب خسته ام که یا دارم میخونم یا خوابم...
دله منم تنگیده برا داداشیم....
....
خیلی وقت بود خبری نداشتیم از هم...
شعرات چی شد داداشی؟

امی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://shelakhteh.blogsky.com

آویشن سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

salam.chetori?nemi2ni cheghad delam vasat tangide,manam dargire darsam ziad up nemikunam.aksaran to weblog gorohimam.rasti vaght kardi ie sari bem bezan.fadaaat.take care.bo0os.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد