روزانه ها (۱۰)..(پست27)

سلام،سلام،سلام 

  

 

خوبین شما؟! 

من که خوبم!   

البته هر چی فک میکنم  چیزی وا3 خوشحالی نمیبینم!  

 

خوب این یه مدت خیلی یه جوری بود! 

یعنی رسما مسخره بازی بود! 

من خواستم رابطمو با اون(همونی که تو چند تا پست دربارش  صحبت کردم) بکنم یه دوست عادی... 

اما نشد! 

همه چی بهم ریخت... 

خواست وا3 همیشه و به هر عنوانی بره! 

نتونستم بذارم! 

موندیم همون رابطه ی قبل! 

این موضوع اصلا منو شاد نمیکنه 

 

نمیدونم نهایتا چی میشه!اما هر چی سعی کردم کمی رابطمونو کمتر کنم نذاشت و نشد!  

 

 

مدرسه هام  که داره شروع میشه! 

دیروز کتابامو گرفتم 

نامردیه ها! 

از جغرافی بدم میاد،حالا یکیم نیست که!2تاسن 

هم استانی هم کشوری! 

دیدمش رنگ به رنگ شدم 

 

3روز دیگه تموم میشه! 

خیلی تابستونه بدی بود برام! 

امیدوارم امسال سال خوبی باشه! 

مدرسه ها که شروع شه احتمالا کمتر نت میام! 

 

واسم دعا کنیدها! 

که هه چی خوب پیش بره

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام باران عزیز
موفق باش...
مراقب هم باش...
همین...

مرسی از تو بهزاد جان
دعا کن واسم

امی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام خوبی باران جان؟من که دلم واس مدرسه دوستام معلمابوی کتابای نویه زره شده خوش به حالت
یه چیزه دیگه یه روزیییییییییییی به این رابطت میخندی نگی نگفتم
دلم پنجره میخواهداپم بدوبیا

من همین الانشم دارم میخندم
و همین ناراحتم میکنه!چن حس میکنم دارم تظاهر میکنم!
آخه ۱۰۰بار خواستم بش بفهمونم؛اما نشد متاسفانه!دنبال یه راهه حلم امی جونم
الان میام وبت گلم

آویشن دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مرسی که به وبلاگم سر زدی باران جون...شرمنده که یه مدت نظر ندادم آخه نبودم.وبلاگ خودم رو هم تازه آپ کردم
فدات بشم
فعلا بایییییییییی

خدا نکنه گلم!
خواهش میکنم!
هر وقت دلت خواست و وقت داشتی بیا اینجا
من الان میام وبت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد