تو روح بلاگ اسکای...:دی(پست30)

یک عالمه نوشتم! 

بیشتر از همیشه! 

بعد انتشار رو که زدم پاک شد 

منم دیگه حوصله ندارم همشو بنویسم! 

خیلی اعصابم خورد شد! 

کلی خوشگلش کرده بودم! 

ایشالا  یه روز دیگه از اول مینویسم

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

آخی ....
یه ماهگی وبلاگتم مبارککککککککککککککککک

میسی عزیزم

امی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلا عیبی نداه جوجوفدای سرت جونت سلامت
منم اپم بیا

آخه کلی تایپ کردم پدرم در اومد
باشه
میام

بهزاد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام باران عزیز
آبجی دلم تنگ شده واست پس کجایی؟

سلام داداشی جونم
وایییییی
منم دلم تنگ شده اما نمیدونی چه وضعی هست...
تا ساعت ۲-۳مدرسه!بعد کلاس زبان و این مزخرفات!بعد تکلیفا!بعد بی خوابی...
باورت میشه وقت نمیکنم کامپیوتر رو اصلا روشن کنم.....!
تازه
ای دی اس المم دیگه تمدید نمکینم
هر از گاهی دیگه اگه با کارت بیام
اصلا فک نمیکردم انقد برنامم پر بشه
خودم عین خر توش موندم بهزاد

ولی چه کنیم دیگه!
دانش اموزیم
بدبختیم

بهزاد سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام باران عزیز
نه دیگه نگران نباش آخرای درسه
با این همه مشغله پس خسته نباشی
چرا تمدید نمیکنی؟
یعنی دیگه نمیای
دیروز پیشه حامد بهداد بودم معرفیم کرد واسه ی یه فیلم رفتم تست دادم حالا ببینم چی میشه.
منم امروز اولین روزه دانشگام بود
بدک نبود
فعلآ باران عزیزم...

چرا اومدن که میام
اما میخواستم گه گاهی با کارت بیام
ولی م۳ انکه بابام رفته تمدید کرده واسم

آو...
از حامد بهداد متنفرم
اصلا اسمش میاد حالت تهوع بهم دست میده
موفق باشی گلم
مامی اجازه ی بازیگری رو دادن!؟

از آبجی کوشولوت نمیخوای اجازه بگیری؟!!!!!
فعلا بای...
نمیدونم تا کی
احتمالا فردا باز میام سر میزنم!

هلیا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://helia65.blogsky.com

سلام عزیزم!

سعی کن از روزات لذت ببری!

دانشگاه که بری صد برابر باید کار کنی...

وایییییی...
همین الانش نمیکشیم دیگه چه برسه به اون موقه...
تنها چیزی که مارو سر پا نگه میداره اینه که اصولا دبیرامون خل و چلن
باهاشون میخندیم
حال میده

تازه فردا اولین امتحانمونه!شیمی!

بهزاد پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

باران به کل ازت نا امید شدم
من از طرفدارای دو آتیششم
آره راضی شد انقد که ۲ میلیون داده برم کلاس چون دیگه حامد ازم تعریف کرده
البته اگه فرانسه نرم چون واسه ۲۷ ام وقت سفارت دارم
آبجی خانم اجازه می دین شما؟

ا؟!
داری میری فرانسه!؟


وایییییییییییییی حالا سر حامد نزن منو...دردم میاد خوب


اجازه ی ما هم دست شماست!داداش بزرگمی دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد