روزانه ها (۱۱)....(پست۲۹)

امروز یه ماهگیه بلاگمه 

یه ماهگیش مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

آبجی تولد مبارک

ایشالا دانشگاه رفتنش

ایشالا...
بچم داره بزگ میشه

راستی داداشی!میدونی که از فردا به بعد دیگه ممکنه دیر به دیر سر بزنم!
اما سعی میکنم روزی یه بار بیام حتما واسه نظرها
هفته ای یه بارم پست بدم

مهدی حاجیانی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
چه حوصله ای دارید شما من دو ساله دارم اما یادم نمیاد تولد گرفته باشم

آدم باید ذوق و شوق داشته باشه

از ساله دیگه برا بلاگت میگیریم تولدشو

بهزاد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

باشه آبجی جونم
دلم تنگ میشه
فردا رو موفق شروع کن...

مرسی گلم!
امروز رفتم
بدک نبود
کم کم داره حال میده

آویشن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلی.
آخ جووووووووووون
من که میمیرم واسه تولد.......پس کیک کو.......کادو چی بیارم برات...راستی اصلا نگران موزیک نباش من خودم DJ مراسم میشمخیالت راخت
راستی تولد وبلاگتم مبارک ناناز من.باراااااااان
عاشقتم

چه خوبه یکی آدمو اینجوری تحویل بگیره
کیک گذاشته بودم ورودیه بلاگ!
دیر اومدی تموم شد
کادو هم همین که بهم سر زدی کلی ارزش داره

هلیا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://helia65.blogsky.com

سلام عزیزم!
با چند روز تاخیر تبریک!

کم پیدایی!

امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی...

آره دیگه
مدرسه و 1000 دردسر!
واسه تو هم همینطور

بهزاد پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

خب خوبه...
راستی به منم باید تبریک بگی من داییشم

ای جاااان
چه باحال
تبریک داداشی
تولد یه سالگیشو تو جشن بگیر

بهزاد پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

دیشبم جشن گرفتم تنهایی شام رفتم بیرون
جاتون خالی...
پس ۱ سالگی با من.

تنهایی که بیرون حال نمیده!
میده؟!

بهزاد جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

به من که حال میده...
هیچی مثه تنهایی حال نمیده

به من اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد