عدالت خدا(۳)...(پست20)

یک شب مردی در خواب دید که با خدا روی شنهای ساحل قدم میزند. و از آنجا تمامی مراحل زندگیش را میدید... 

 

 ناگهان متوجه شد که در مواقع شادی و خوشحالیش همواره دو رد پا روی ساحل است  ...  

جا پای خودش و جای پای خدا.... 

 

 اما در مواقع سختی و ناامیدی فقط یک رد پا بر روی شنها وجود دارد آن مرد با گلایه از خدا پرسید: 

 

 چرا؟ در مواقع شادمانی من با من بودی اما در موقع ناامیدی و رنج مرا تنها گذاشتی؟ 

 

 خداوند پاسخ داد : من هیچگاه تورا تنها نگذاشتم. در موقع رنج و ناامیدی تو، من تو را به دوش گرفته بودم و با خود میبردم ...   

 این جای پای من است تو آ ن موقع روی شانه های من بودی . 

 

 

                                         برگرفته از وبلاگ"گناه کار"      

                                              موجود در لینک دوستان...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد